mm tjena

igår så var jag hemma hos farmor och farfar, och det var mys. vi fiiikade och sen fick jah och rebecca en varsin såndära ask med marabou chokladhjärtan i  ;D  vi typ hängde massa i deras stång som dom har, bara för att vi är så starka liksom, ni fattar säkert inte vad jag menar XD  men ni får kolla på bilderna nedan sen.
när vi kom hem så åt vi tacos och sen kom camilla och hämtade mig, så åkte vi hem till hennes kille och åt chips och kollade på melodifestivalen. det var typ agnes och nån operatant som gick vidare  ^^    sen åkte hennes kille till jobbet, då kollade vi på brottskod försvunnen   :o     sen vid elva elr nåt så skjutsade hon hem mig hihi  :p   sen satt jag vid datorn till .. tidigt på morgonen  XD  
pusshay


ah här hänger vi i dendär saken, och rebecca kommer mkt högre än mig  :<   starkefan  xD

Postat av: alice

jag känner igen tjejerna på dörrkarmen, dom bor i dockhuset.och dom tillhör verkligen mina favoriter

2009-03-03 @ 22:34:49
Postat av: Anonym

2009-03-05 @ 17:39:14
Postat av: elina

hahahaha hej mormor ^^ du är våran favorit också !

2009-03-05 @ 18:21:01
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0