stan

idag vaknade jag väldigt tidigt. typ klockan tio faktiskt. jag gjorde mit i ordning, och sen vid ett åkte jag ner på stan och träffade jasmine. vi gick runt litegraaan, jag provade lite kläder, och sen slutade det med att vi köpte massa godis. gott <3 efter stan åkte jag hem och har bara setat här och tråkat, och så blir väl hela lördagkvällen. jävligt kul ... jippie  not ...   fyfan, jag sitter alltid hemma och gör ingenting, på helgerna har tröttnat så sjukt jävla mycket. och ingen vill vara med mig, och skit .... orkar inte. sitter här och lyssnar på 30 seconds to mars, och äter godis ...   lyckat. liksom .... ååh PALLA !   det suger så jävla hårt, jag vill göra något !!!


HEJDÅ   


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0