gårdagen

gårdagens planer ändrades under kvällen kan jag ju tala om haha. jag och lovisa åkte ner på stan vid sex för att träffa pontus och johan. vi satt och väntade på stan i två timmar, och vid åtta bad dom oss komma till skälby och gå på fest med dom, så vi tog bussen dit. men när vi kommer dit säger dom att vi inte får komma in på festen förän om en timme ... så vi gick hem till min mormor och kollade på tv med henne XD  minb mormor är så snäll ! :)  iaf, sen så mötte vi dom, så gick vi till festen iaf. när vi kom dit skulle lelle och matilda precis åka därifrån ... ah, men vi gick in och det var ganska segt i början, men sen! sen, började det bli riiiktigt trevligt .. och mysigt ^^   hihi var en del man kände där också .. vid kvart över ett kom pappa och hämtade mig, och jag åkte hem och gick och la mig! :p


i dag kunde man läsa detta i vlt:

Skälby. Ett födelsedagskalas på Skedgatan på Skälby i lördags slutade i tumult och ledde till inte mindre än tre olika polisanmälningar om misshandel. En av slagskämparna fick två tänder utslagna och fick plåstras om på sjukhus. En av de polisanmälda är födelsedagsbarnet själv, som skulle ha firat sin 18-årsdag, och därmed sin myndighetsdag, på festen som spårade ur.


detta hände efter att jag hade åkt hem.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0