matte är värdelöst

vem tycker om matte, finns det en enda själ på hela jorden som tycker om matte? varför finns matte? matte är dumt! vi hade matte idag .. gjorde ett helt kapitel iallafall men tråkigt vare ! och sen slutade vi. då gick jag till banken och hämtade pengar eftersom jag var jävligt smart igår och glömde mitt bankomartkort i bankomaten .. så nu är det spärrat och jag får ett nytt inom fem dagar (y)  men var tvungen att hämta pengar eftersom jag skulle fylla på mitt friskiskort för ett halvår :)  så nu är det klart också ^^  nu är det bara att fortsätta köra! jag och snäckan gick på ett puls/medel pass som är sjukt roligt. ungefär halva passet var omgjort också så det var kul. efter passet skulle vi in på gymmet och köra lite men det var så mycket folk så det orkade vi inte .. sen fick vi springa för att hinna med bussen ;o  det var ingefär det där min dag betod av idag .. nu sitter jag bara här och borde plugga men tror ni jag orkar? näh :s  shame on me !



Postat av: snäckan

typ hela passet var ju nytt förutom styrkan :o

2010-01-13 @ 11:52:15

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0