jobb + övningskörning

jobbade idag från kvart över sju, till tre. det gick ganska bra, men hade ju bara sovit ungefär fyra timmar så jag var väldigt trött, men orkade stå ut hela dagen iallafall. och vi var ju bara två så det var lite stressigt och kämpigt men det grejade vi ;)  efter jobbet cyklade jag hem, och har bara tagit det lugnt i stort sätt, fast var ju ute och övningskörde med pappa ett tag också, och det gick ntoppen. fick lära mig lite att växla medan jag körde, och bromsa, och börja köra igen, utan att bilen lägger av tihii jag var duktig. fast fick motorstopp ett par gånger, men det hör väl till?!  hehe ohja, efter det åkte jag och pappa till mediamarkt och kollade lite, jag kollade på systemkameror och objektiv, och jag kan ju säga att det känns nästan mer värt att köpa en ny kamera än ett nytt objektiv, men jag vet inte, jag får se :)  sen så käkade vi pizza med familjen för det var länge sen höhö. nu har jag nyss duschat och tvättat håret och jag är trött som en gris. ska bara göra iordning gerbilernas bur, och sen så ska jag sätta på en mysig disneyfilm eller nåt, och gå och lägga mig under täcket. sjukt skönt. måste gå upp typ tolv imorgon, för jag jobbar kväll. suck. sen jobbar jag måndag också, men orkar inteee. men jag har bara nio arbetsdagar kvar, så det ska jag nog klara. det ändå jag tänker på är pengarna hihi! jag bestämt massa saker jag ska köpa när jag får lön!

massa koftor, tjocktröjor till i höst/vinter
ett par nya höststövlar
massa ögonskuggor i olika klara färger
massa nagellack i olika färger
"pynt" till naglarna. typ pärlor osv
en ny väska
en höst/vinter jacka
en större bur och massa tillbehör till mina bäbisråttor
och en massa annat ;)


ska ju iväg till stockholm en heldag med storasyster också i början av september, så där kommer det antagligen spenderas en hel del .. men åh jag vill ha pengar nu! har ungefär 800 kr kvar av förra lönen, och jag är för snål för att spendera när jag har så "lite" fast egentligen är det inte så lite, men ändå, är rädd att det ska ta slut HIHI!


mysig tröja, från ellos. och jag lovar, den ser mycket mysigare ut, när den sitter på modellen ;)

Postat av: josefin

Bättre att snåla än att bränna pengarna direkt =) det kommer alltid tillfällen då man verkligen vill ha pengar =)

2010-08-01 @ 09:49:27
URL: http://josterholm.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: tack :)



älskar såna tröjor! så skönaa

2010-08-01 @ 12:00:20
URL: http://rebeccies.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

snygg tröja!

2010-08-01 @ 12:32:44
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Josephine

Sv: TAAACK!!



Åh, tröjan ser så skön ut, älskar stora tröjor man nästan kan gömma sig i!

2010-08-01 @ 12:34:32
URL: http://dignes.blogg.se/
Postat av: Saga

Tack, du har väldigt snygg design själv ;)

Vad gör dudå?

2010-08-01 @ 13:00:24
URL: http://seov.blogg.se/
Postat av: lovisa

snygg ;)

2010-08-01 @ 17:03:01
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh :) den tröjan köpte jag fast i färgen blekgrön :) den är stor och mysig :)

2010-08-01 @ 22:32:01

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0