storshopping!

idag sov jag länge, eftersom jag ska jobba hela natten, jobbigt uh. men ja man får ju pengar, så det är fett värt. gick upp vid tolv och gjorde mig iordning. åkte ner på stan, träffade timmy, tog en fika och gick runt och kollade lite. jag handlade mycket! men jag är mycket nöjd också hihi. köpte tröjor på h&m för presentkortet jag fick av lovisa på min student :) och så handlade jag på gina och så köpte jag ett vitt fotoalbum som man klistrar in bilder i själv, tänkte skriva "sommaren 2010" på framsidan med målarfärg, och göra det väldigt personligt och hemmagjort och sånt mys :)  sen mosa in massa bilder från sommaren! perfekt. sen så träffade jag snäckan och åkte hem. nu har jag ont i halsen och ska snart äta, och sen dra till jobbet. men hoppas ni alla har haft en bra dag, det har jag :) & puuuss, här kommer bilder på kläderna. halvdåliga bilder .. varför ser man jämt tjockare ut på bild? knasigt :/


klännig från gina tricot (249 kr)


linne från gina tricot (199 kr), med spets på baksidan, övre ryggen. ska dock inte ha dom där shortsen till, men dom andra är i tvätten ;)


randig lång t-shirt från h&m, (99 kr)


randigt linne från h&m (99 kr)


vanlig vit tunn lång luftig t-shirt (99 kr)


örhängen från h&m (29 kr)


likadana svarta (29 kr)


hårspray <3  79 kr eller nåt


timmy och anki   ;o   (jag har bra mobilkamera)


flamingo på lagerhouse!



Postat av: tintin

kläderna satt jävligt bra på dig måste jag säga :D

leopardklänningen var sjukt snygg :D allt det andra med!

tycker vi lyckades bra :D

2010-06-14 @ 20:07:20
Postat av: HelloNicki

God dag sötnos :)

2010-06-15 @ 11:08:31
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Mli

najsiga clothsisar =)

2010-06-16 @ 14:00:54

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0