äntligen fredag

yes, nu har man gått en till vecka i skolan. bara så ni vet så är det bara lite mindre än tre månader kvar till den stora dagen, nämligen studenten! jag längtar som ett as även fast jag inte är klar med skolgrejerna än och sånt, meeen aa .. dagen kommer nog bli lyckad iallafall får man hoppas ;)  idag i skolan var det bara lite betygsnack med roberto och sen så var det klassråd. snackade om utklädnadsshowen och typ såntdäraa. sen så blev det lite stan med jäässi, och så åkte jag hem. nu har jag setat och kollat på pettson och findus och sånt, myspys. blir nog fler filmer ikväll för det kommer nog att bli en ta-det-lugnt-kväll för min del.

jag saknar när man var liten och kollade på bolibompa. kommer ni inte ihåg Johan och Pipen, som jämt var med. den där lilla kaninen som han pratade med haha kommer ihåg att jag trodde att dom pratade med varandra på riktigt  ;D hihihi det var så mys när man var liteeen, man levde i en helt annan värld ! :)  saknart



Postat av: sooffs

härligt :D ! vi har på a läktaren :)

2010-03-12 @ 19:40:12
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: alex

trevlig helg på dig ;D

2010-03-13 @ 02:39:42
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: jamie

Haha, nej jag hittade dem som du såg från en hemsida som heter www.weheartit.com

suverän sida, där man kan markera alla bilder man gillar och så sparas dem på ens egen profil. Awesome. :)

kram!

2010-03-13 @ 13:04:40
URL: http://jamiegull.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0