love it ! ! !




fick dom här två sakerna av faster i påskpresent, och det är typ dom bästa sakerna som finns, först hårinpackningen med färgpigment, som jag har använt mig utav det senaste halvåret, skitbra. man har i schampoo som vanligt, sen sätter man i inpackningen, väntar ca fem minuter, sköljer ur det, och tadaa ! en ny färg i skallen, hur bra och praktiskt som helst, och räcker flera månader! kostar mellan 139-179 kr, och räcker i ca 2 månader ^^

sen hårpudret "dust it" också typ det bästa som finns. man använder det istället för hårspray så att håret ska få vulym. Man har lite i hårbotten och sånt, sen tupperar man, eller i omvänd ordning funkar också :) verkligen awesome, älskart. verkligen något att rekommendera ! kostar ca 169 kr, och räcker ganska länge. mitt senaste räckte i tre månader :)

och conversen som jag beställde (vet inte om jag ska ha kvar dom gröna, eller ta dom blåa?!) får jag i påskpresent av farmor, hon betalar som alltså, hur awesome som helst ! jag hade ändå tänkt köpa såna men nu kan jag rikta in mig lite mer på nya kläder och såntdära som jag verkligen behöver ! :)  jag gillar läget!  

dessutom har mamma och pappa köpt hem värsta fetaste godispåsen som påskgodis till alla, istället för påskägg  ;p  så det är massa mys mihihiih !  imorgon blir det stan med lovisa, och sen övernattning, kommer bli nice <3


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0