nighty

nu är det massa sent igen och jag sitter som vanligt uppe och gör ingenting .. MEN jag har faktiskt pluggar rätt mycket idag, och så har jag tränat också, så jag har varit massa duktig. och så har det ju varit "dating in the dark" och desperate housewives idag, så dagen har varit ganska lyckad. förutom på mattelektionen när jag typ fick panik för att jag inte fattade ett jävla piss. jag kan inte matte, jag koncentrerar mig och jag lyssnar men nej det går verkligen inte. alla säger att jag inte koncentrerar mig och skit men det gör jag, som fan men det är min hjärna det är fel på, kan inte alla typ fatta det .. ska jag behöva gå på en hjärnröntgen och bevisa att min mattedel är borta eller? -.-   nej usch nu ska jag sova. godnatt :) <3


HEJ ANKOR


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0