nytt liv igen !?

idag är min sista dag på mitt "liv" och imorgon börjar det nyttiga .. det har ju inte gått så himla bra hittills haha men imorgon börjar allvaret igen .. det har varit för mycket fuskande, men det har ju varit jobbigt och sånt, inte för att det kanske är någon bra ursäkt men iallafall. jag och rebecca har lovat varandra nu att inte köpa godis innan mallorca, och dit åker vi 17 juni, så ja vetefan hur det kommer gå hähä men jag ska göra mitt bästa iallafall, och så kommer det bli en hel del mer träning också, det behövs verkligen nu till sommaren ;)  ikväll är ju min sista onyttiga kväll eller vad man ska säga, så jag tänker lyxa till det eller nåt haha orka mej :/   men så bliiir det !  pusspåalla



Postat av: Anonym

sv: tack :) allt bra?

2010-03-14 @ 17:50:59
Postat av: Maria

glömde skriva namn och bloggadress!

2010-03-14 @ 17:51:20
URL: http://sloarez.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0