early morning

fast kanske inte så jättetidig, eftersom klockan är fem över tio, men ändå! ska ner på stan och träffa tua vid tolv för vi ska se om det finns elbabiljetter kvar och gör det det så ska vi köpa xd  har sovit som en stock inatt verkligen. jag somnade vid galv elva och gick upp ungefär tio, så har sovit i mer än elva timmar. hur skönt som helst :)  länge sen jag sov så länge, det behövdes. idag ska jag till skolan och ha matte och det ser jag inte direkt fram emot :/  msen sen blir det stan med jasmine, och sen träning ;D  så det blir skoj iaf ^^   nu ska jag gå och fixa mig!  ha en bra dag, puss


Postat av: Annika

Härligt när man kan sova ut ordentligt!

2010-05-04 @ 13:06:14
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0