feberfri!

första dagen som feberfri, änsålänge iallafall. har bara 37.1 och det är ju ingen feber. brukar dock ha 36.8 typ när jag är frisk, men aja har iallafall ingen feber. missade roligaste utgången med kompisarna igår, hade ju sett fram emot det så mycket. men man kan ju inte rå för att man blir sjuk, och det finns ju ingenting att göra åt saken :/ hoppas dom hade skoj iallafall. själv satt jag hemma och kollade på idol och käkade goda saker. geir åkte, vilket jag tyckte var helt okej. idag blir det hemmadag igen, även fast jag inte har feber längre. man är ju fortfarande matt och trött efter att haft feber ständigt i mer än en vecka. var hos läkaren igår, där dom gjorde lite prover så jag får väl se om jag får några svar snart på dom. ska nog ta och spela the sims idag tror jag. lycka. nu ska jag gåå, skriver kaaaaanske mer ikväll. puss på er 

      haha gammelbild
här är elina !

 


Postat av: Lovisa

sv: OOHJA :) mycket <3

2010-11-06 @ 17:23:28
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0