Stockholm

Jag vill flytta till stockholm. Nu. På en gång. Jag vill börja jobba/plugga och leva i stockholm! Idag har jag och Jonna pratat om att dela lägenhet i Stockholm, vore så himla kul, kan verkligen inte släppa det nu haha. Vore perfekt ju! Nu har jag snöat in på det, så nu måste det bli så. Vill börja plugga där, men känns som att det är rätt höga intagningspoäng i stockholm, jobbigt. Kanske får skippa pluggandet ett tag och jobba istället. Äh vet inte, det enda jag vet är att jag vill flytta till Stockholm! Stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga ... okej tyst.

Har iallafall ägnat kvällen åt att sitta hemma hos Jonna med henne och Linnea och pratat massa om massa olika saker, och typ haft massa trevligt! Nu så har jag kommit hem, ska väl ta nåt litet att äta, sen blir det film och sova! Hoppas ni alla har haft en trevlig söndag, det har jaaaaaag! :) Imorgon ska jag jobba höhö puss!


Postat av: Frida Johansson

Fin blogg! Ta åt dig av dessa ord!



Har frågestund på bloggen, så ställ gärna en fråga!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Frida.

2011-08-15 @ 00:18:04
URL: http://www.atfridasplace.devote.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0