Grattis grattis käre mor

Idag fyller mamma år, så stort grattis till henne! Älskar dig mamma! Det har varit en trevlig dag, först blev det stan med Jennifer, Jonna, Jasmine och Izabel! Blev lite shopping för min del, men inte så mycket. Köpte en kofta, ett par mysiga sockor, ett läppstift och hårfärg. Och så blev det lite shopping på systemet inför nyår också! hihi!

Vid tre kom jag hem, och då var farmor och farfar här och firade mamma :) Så det blev lite fika! Och sen lite senare kom mammas släkt så då blev det paj och ännu mer fika! Blev en massa bus med lilltjejen Destiny också! Nu har alla åkt hem, bara Emelie och Roberto som är kvar, mysigt :) Snart ska mamma färga mitt hår! Tycker inte det blev så bra sist när jag provade ett nytt märke. Plus att det ser fläckigt ut för att jag gjorde det själv .. haha (a) Nåväl nu ska jag inte ta upp er tid mer :) Hoppas ni har haft en trevlig dag, det har jag!

Imorgon blir det lite spännande .....



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0