Greveholm 2?

Hej alla människor, idag fick jag höra en rktigt rolig grej! Nämligen att 2012´s julkalender kommer vara Mysteriet på greveholms uppöljare, greveholm 2! Spännande ellerhur? Och eftersom attjag är så töntig som älskar julkalendrar så tycker jag det här är en jätterolig sak, och jag hoppas verkligen att den blir bra! Kommer nog dock vara svårt att slå originalet! Undrar om det kommer vara samma familj, bara att dom har blivit äldre, eller om det kommer vara en helt ny familj som flyttar in i spökslottet! Haha jag vet att det är ett helt år kvar, men jag tyckte endå att det var roligt! Nog om detta!

Idag har jag jobbat, fick skjuts av farfar till jobbet imorse, mycket snällt. Har mest varit på lagret och jobbat idag, eftersom att vi fick jättemycket varor, men man har ju ialllafall varit sysselsatt hela dagen ;) Fick tårta på jobbet också, inte varje dag man får det! Sen när jag slutade tog jag bussen hem, och det var svinkallt ute! Fick stå på stan i tio minuter och vänta på nästa buss, höll på att frysa ihjäl. Måste verkligen köpa en vinterjacka alltså! Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och tvätta håret! Hoppas alla har haft en bra måndag :) Kraaaam!


Postat av: frida

Sv: hejhej! Ja, jag köpte den på ica supermarket, det kanske finns där du bor också?:) men iaf, ska vi följa varandras bloggar?:D KRAM!

2011-12-06 @ 17:51:31
URL: http://fridakarinmaria.devote.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0