Hej hopp gummi ... whatever

Jag vet att mina inlägg är världens tråkigaste, men jag har faktiskt inte så mycket att dela med mig av i nuläget. Jobbar mycket, sover mycket. Sen gör jag inte så mycket mer, det är mycket på jobbet nu innan jul, nästan varenda kund ska ha julklappar inslagna t.ex. så man är helt slut i huvudet när man kommer hem.

På lunchen idag köpte jag dom sista julklapparna, så nu är jag helt klar med det. Skönt, nu behöver man inte tänka på det mer och känna sig stressad! Så ja nu känner jag mig redo för julen! Nu ska jag duscha och tvätta håret och sen ska jag nog se någon film och gå och lägga mig. Imorgon blir det jobb hela dagen igen :)  Puss&kram på er!

Eftersom att jag inte har några nya fina bilder så får ni helt enkelt nöja er med ett par gamla!

saknar min lilla Peanut!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0