Jobb + kalaaaaaas

Idag var det riktigt mycket folk som handlade på Kicks faktiskt! Blev en hel del paketinslagning, men sånt är bara skoj :) Märks att det snart är jul iallafall hihi. Efter jobbet kom familjen och hämtade mig, och så åkte vi hem till farmor och farfar och åt supergod paj och fika, eftersom att farfar fyller år imorgon! Så nu är jag ganska väldigt mätt. Borde egentligen laga mat, så jag har någon matlåda att ta med till jobbet imorgon, men jag orkar verkligen inte det. Men nu måste jag avgöra vad som är mest värt, att laga mat på ca 10 minuter, eller att betala mat för ca 40 kr imorgon .. Blir nog att laga mat iallafall. Sen ska jag sooooova! Undrar vilken film man ska se tills man somnar då .. Beck börjar ju iofs om ungefär en halvtimme! Ne nu ska jag väl laga lite enkel mat. Godnatt på er!!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0