Lite tomtenatta

Jobbade mellan tio och sju idag, och det var ganska mycket folk idag, mycket paketinslagning osv! Efter jobbet träffade jag Jasmine och Izabel och åkte ner en sväng på tomtenatta med dom. Blev inte så mycket köpt där, endast lite paketsnöre och en apelsinfestis! Men det räckte gott och väl! Sen knallade jag upp till storasyster och hennes sambo och myste framför Min stora kärlek och varm choklad, myspys! Sen så kom mamma och hämtade mig och nu är jag hemma och helt slut i huvudet. Juste! Jag var helt övertygad om att jag börjar tio imorgon, men så skulle jag bara kolla för säkerhets skull på schemat som jag brukar, och vad ser jag? Jo att jag börjar tio över tolv! Då blev jag lite glad actually!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0