LÖRDAG

Igår skulle jag egentligen vara hemma och ta det lugnt efter jobbet, men det orkade jag inte. Så jag och snäckan tog bussen till stan och mötte upp mina kära vänner som skulle ut på Poco loco! Det var firande av Daniel som fyllde 20 så vi hade fri entré och inträde, och ett bokat bord med champagne och grejer, wiie! Blev endå ganska lugnt för min del! Men dansa gjorde jag allt! Runt halv ett blev jag trött, så jag och snäckan tog bussen hem och jag somnade nästan direkt!

Idag så blir det jobb igen, 12-17.30 :) Efter det ska vi ut och äta med jobbet, men först lite "förfest" hemma hos Diana, trevligt! Hoppas alla får en bra lördag :) Kraam!


Postat av: ellenlilja

as söt blogg! Glad tredje advent förresten, har du köpt några julklappar än? :D

2011-12-11 @ 16:17:46
URL: http://ellenlilja.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0