handledarmöte

har praktiserat hela dagen idag också! (y) det blev att plocka upp varor, fylla på i ställen, sopa golv, malla om i styling-hyllan. han dock inte bli helt klar, men det fixar jag imorgon ;) hade möte också med min praktikantansvarig och handledare, och jag har fått förlängd praktik, i två månader till! :D  snacka om happyface, blev också riktigt glad när hon sa att dom ville ha kvar mig. det var liksom inte "okejdå då kan få vara kvar" utan det verkade som att dom skulle ha nytta av mig också ;d  freakkin awesome. idag är en bra dag! sen när jag skulle hem fick jag några nagellack och såånt, alltid nice! :D

efter praktiken gick jag upp till Scorette och köpte ett par kicks-skor. haha helt vanliga svarta tygskor som jag ska ha när jag praktiserar  :) kostade bara 100 kr haha för dom hade världens utförsäljning! som sagt, bra dag! när jag kom hem käkade jag våfflor, nu blir det att diska lite och sen grey's anatomy med lillasystergull <3



                                                                dagens citat 
                                          "jag har inte slingat håret på flera år, jag har ju varit gravid flera gånger"


Postat av: elina

fin blogg!:) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje medlem man värvar. Jag tjänade dessutom ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



tack, kram!

2011-02-11 @ 21:01:08
URL: http://elinnnas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0