Liseberg!

Åh jag är så sugen på att åka till Liseberg, vill dit nu! Önskar att jag stog typ längst fram i kön till Balder just nu haha, åh! Aja, kommer troligtvis åka dit i sommar iallafall, hoppas!

Iallafall så gick jag upp för en liten stund sen, och nu ska jag göra mig iordning, för lite senare ikväll blir det troigtvis att åka till löga med lite folk, det är massa djs där så det blir nog nice.

Gud vad det åskade inatt, vaknade runt fem av världens smäll som måste varit precis över oss. Usch jag hatar verkligen åska, det är nog det värsta som finns, speciellt när det är sådär nära! Skulle nog inte klara av att bo själv haha, ush! Nu ska jag iallafall göra mig iordning! värt inlägg, ellerhur? Hejdå!


Postat av: kinam

jeg vil bare dele dette verset med deg fra bibelen:



For I know the plans I have for you,” declares the LORD, “plans to prosper you and not to harm you, plans to give you hope and a future. 12 Then you will call on me and come and pray to me, and I will listen to you. 13 You will seek me and find me when you seek me with all your heart.



klem kinam

2011-06-13 @ 01:17:51
URL: http://believeitanddoit.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0