fredagkväll!

Idag var det praktik som vanligt, inte så mycket att skriva om det, mycket folk och såntdär NICE! :) Tog en promenad hem också med bra musik i öronen, känns bra! Stannade på ica och mötte Snäckan, och vi köpte lite goda saker till freddagkvällen hihi (a) inte speciellt nyttiga saker kanske, men vafan! Mår dock riktigt illa nu, har ätit lite för mycket ;o Aja, nu ska jag iallafall göra mig iordning och gå och lägga mig, ska upp och jobba imorgon! :) Hoppas ni alla har haft en trevlig fredagkväll! Puss och kram!

Vet att min blogg har varit lite tråkig på sistone, men det är inte ens speciellt många som läser den, men ni som nu gör det, vill bara säga att den kommer bli roligare igen i sommar :) Mer bilder, mer tips och massa sånt. Men nu är jag på Kicks 5-6 dagar i veckan, så det blir inte så mycket tid för att blogga, men jag klagar inte ;) Men som sagt, kommer uppdatera oftare och bättre i sommar ^^

Ger iallafall ett litet tips på Beyonce´s nya sommardoft "Heat rush", hur fin som helst. Den är fruktig, och påminner väldigt mycket om Escadas sommardoft. Perfekt till sommaren :)


Postat av: tessan

Japp sj då?

händer det idag?

2011-05-28 @ 08:49:25
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0