Jobb och finbesök!

Det blev jobb för fulla muggar idag också, fast bara i fyra timmar. En del folk var det idag, men inte riktigt lika mycket som igår. Efter jobbet kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem fixade jag till mig litegran och sen så kom Emelie och Roberto hit, alltid lika trevligt! Vi åt enchiladas, pratade massa, kladdade i tidningar och hade massa skoj tihi. Sen så körde vi hem dom för en stund sen. Nu har jag bäddat rent och snart ska jag lägga mig och glo på någon mysig film skulle jag tro. Imorgon är jag ledig, så då får vi se vad som händer. Ska iallafall till gymmet och köra crosstrainer en timme, nice. Orkar inte ta bort sminket. Jo nu ska jag det. Godnatt!!!!!


Lite sugen på dessa skor från Vagabond.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0