Kicks!

Har jobbat hela dagen idag också, men fy tusan vad lugnt det har varit idag. Knappt något folk alls. Men det kommer nog vara så här lugnt nu i ett par veckor, och ungefär vid luncia kommer nog jul rushen börja, så det blir kul. Fick höra av chefen idag att det kommer bli mycket jobb för min del i jul, och det är ju alltid skoj! Jag och Jonna har stått och pratat om julen idag, så nu känner jag lite jul-sug! Men det är bara ungefär två veckor kvar till första advent, how awesome is that!

Nu sitter jag iallafall här nyduschad och fräsh, med nytvättat hår. Kommer vara ett helvete imorgon när jag ska fixa det. Det finns inget värre än att försöka fixa ett nytvättat hår, det är nästan omöjligt! Men iallafall jag har nyss pimplat i mig en smoothie och nu tänker jag gå och lägga mig och försöka sova! Imorgon blir det jobb och på kvällen ska jag på maskerad och har fortfarande inte en aning om vad jag ska vara utklädd till. Men skoj ska det bli! :)  HIHI godnatt ;)



Ni två är mina bästa.



Postat av: emma

SV: ja allt är bra med mig, själv då? :)

2011-11-13 @ 12:58:55
URL: http://eemmajohnsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0