Städfredag!

Idag har jag jobbat mellan tio och sex. Det var ganska lugnt i butiken nästan hela dagen, men tiden har gått rätt fort ändå. Vi har fått upp lite julsaker och sånt, myspys! När jag slutade kom mamma och hämtade mig, snällt. Käkade mat och sen har jag faktiskt varit duktig och städat hela kvällen! Dammat hyllor, dammsugit och sånadär duktiga saker. Mamma tvingade mig, för hon har lovat bort mitt rum imorgon natt. Hon och pappa ska få gäster som sen ska sova över här, så jag blir utkastad ur mitt rum och får sova hos lillasyster. Inte snällt, menmen! Känner mig iallafall ganska duktig nu. Snart ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret och sen ska jag nog lägga mig nästan direkt och kolla på film eller nåt, imorgon är det jobb som gäller igen! :) Hoppas alla har en trevlig fredagkväll, Kram!


Köpte ett nytt torrschampoo efter jobbet idag som jag ska prova. Får se om det är nåt att hänga i granen!

Postat av: Anonym

Gud vad fin blogg du har!

Ska vi följa varandra med bloglovin?:)

Ha en bra dag, kram! <3

2011-11-19 @ 14:04:09
URL: http://eviiih.devote.se
Postat av: Makeup art

2011-11-22 @ 10:39:24
Postat av: Anna - Makeup Artist

Oj vad fel det blev först!



Hej! Jag jobbar på Kicks Birsta, utanför Sundsvall!



Kan verkligen rekommendera Batiste's produkter, de luktar ju så sjukt gott också! Finns även en ännu mörkare variant nu, som jag ska testa nu!

2011-11-22 @ 10:42:04
URL: http://banna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0