Jobb-onsdag

Har varit ganska osocial här på bloggen i några dagar, i know. Inte för att jag tror att det finns någon där ute som lider av den, men iallafall. Har jobbat nu i två dagar i rad även fast jag inte skulle jobba egentligen, så det är bra! :) Vi har fått in en massa julkartonger nu och fars dag-kartonger så det har varit en del att packa upp, prismärka och sånt! Men dagarna går fort när man har mycket att göra :) Nu har jag iallafall kommit hem för en stund sen, och jag känner mig helt slut i hela kroppen, ska bli skönt att bara ta en varm dusch och sen gå och lägga sig och se någon mysig film! Sen blir det att jobba imorgon igen, och antagligen fredag också, och sen lördag också, så det blir en hel del jobb den här veckan, men det är bara kul! :) Nu har jag inget mer intressant att skriva, så hejdå! :)


Köpte förresten en ny mineralfoundation från id idag :)



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0