Ett litet kvällstips

Hej hallå allihopa eller ja, ni som nu läser min blogg, om det finns några ;p Kvällen har varit sådär, har kännt mig lite nere på grund av vissa saker, men det kändes lite bättre efter Greys anatomy och en stor skål med fruktsallad. Hade hellre mosat i mig en påse chips, men lite självdiciplin har man allt!

Iallafal så har jag nyss tagit bort sminket och tvättat ansikte med rengöring och ansiktsvatten och allt det där. Passade även på att peela ansiktet idag, så galet skönt, och nu kommer mitt lilla tips, så håll ögonen öppna! Efter att du har peelat ditt ansikte, applicera en fuktmask, och låt sitta på under natten (ist för nattkrämen) istället för att tvätta bort den efter ett par minuter. Huden blir superlen på morgonen när du tvättar ansiktet! Inte värsta proffstipset, men nåt litet iallafall, jag gör det alltid :)


Jag använder denna fuktmask, AQUASOURCE från Biotherm. Kanoners!


Postat av: Emma

Sugen på ett nytt smycke?

Just nu har jag en tävling i samarbete med meenola.com där du kan vinna ett smycke från meenola.com för max 350kr!

För att delta läs reglerna här: http://thedevilschild.blogg.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-meenolacom.html

2011-10-13 @ 10:54:38
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0