Kicks-lördag

Hejsan hoppsan allihopa! Idag har varit en bra dag tycker jag, har varit på Kicks hela dagen, awesome. Det var riktigt mycket folk idag, löne-lördag u know. Det är så kul när det är mycket folk! Och det är inte klokt vad tiden springer iväg. Dagen har verkligen gått hur fort som helst. Vet inte vad jag ska skriva mer idag, mer än att jag är ritkigt nöjd med dagen!

Ikväll blir det hemmakväll för min del, känner mig rätt trött. Så jag tänker sätta mig och äta smal-popcorn, dricka loka och glo på någon mysig film, sådeså! Hoppas att ni alla får en bra lördagkväll! kram på er :)



Här får ni en förtjusande bild på min nuvarande favorit parfym, JIMMY CHOO


Postat av: Anonym

hej. fin blogg. om du vill få ett skratt kolla gärna in på min blogg.

2011-10-30 @ 13:42:35
URL: http://humorochskratt.blogg.se/
Postat av: Sayna

Hej fin blogg! Händer imorrn då? :)

2011-10-30 @ 21:46:38
URL: http://desperatesayna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0