Lilla Destiny

Idag fick vi besök av moster, hennes man och lillkusinen Destiny, världens sötaste unge. Så det blev en massa lek och bus med henne, myspys! Resten av dagen har jag bara slöat och inte gjort något vettigt alls. Bara suttit vid datorn, kollat på film och spelat fruit ninja haha beroende. Slog mitt rekord idag, så nu är det 844 hihi, inte långt kvar för att slå storasysters rekord som ligger på 914! Nåväl, antar att ni inte sitter och antecknar. Nu slökollar jag lite på Beck och letar julklappar på internet. Är som vanligt ute i bra tid haha, längtar efter julen så mycket. Men när jag letar julklappar lurar jag mig själv, så känns det som att det snart är jul fast det är typ två månader kvar. Hihi nåväl nu ska jag .. fortsätta att göra ingenting vettigt. Pusshej!


Postat av: Sayna

Sv: samma här hihi :) kram!

2011-10-31 @ 16:06:24
URL: http://desperatesayna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0