Promenix med Jennifer

Idag har varit en skön dag tycker jag. Lotta (chefen på kicks erikslund) ringde mig på eftermiddagen och frågade om jag kunde jobba på fredag också, och det kunde jag ju såklart, superkul! Hon sa även att jag kommer få jobba ungefär varannan helg i november, och sen kanske lite mer i december, och det låter jättebra tycker jag. Hoppas såklart att det blir massa massa mer! :)

Sen lite senare så gick jag ut på en skön höstpromenad med Jennifer. Vi gick till coop forum, där hon köpte en b&j. Blev lite sugen själv men hade inga pengar med mig, men det var nog lika bra hihi. Ikväll får vi se vad som händer. Ska iallafall hoppa in i duschen nu och tvätta håret. Ska lägga mig ganska tidigt ikväll eftersom jag ska till Stockholm imorgon med Emelie och mamma. Så kommer behöva gå upp runt halv sju, kämpigt.


bildbrist



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0