Arbetsförmedligen + Jasmine + Clinique

Dagen började med att väckarklockan ringde klockan tio, alltid lika kul att vakna av det där tjutandet. Gick iallafall upp, tog en varm dusch och började göra mig iordning, och så tog jag bussen till stan för att gå på ett möte på arbetsförmedligen. Inte världens roligaste, men man måste ju. Efter det var det bara att ta bussen hem och hämta kvittot till mobil-reparationen eftersom att jag fick sms om att min mobil var färdig att hämta ut. Så sen blev det buss tillbaka tillstan, hämta ut mobil och träffa Jasmine :)

Det blev en lunch på Nancy´s och sen lite shopping. Mest fönstershopping för min del, köpte bara ett par lösfransar och ett par strumpbyxor. Det blev en liten fika sen också, och vid sju gick jag till stadshotellet för att gå på Clinique-kurs med jobbet. Riktigt intressant faktiskt, kul att se alla nyheter som kommer till våren också :) Självklart fick vi lite gåvor också! En fuktkräm och en ögonkräm som jag tänkte använda ikväll ^^  Nu ska jag göra mig iordning, lägga mig och kolla på något och sen somna! Imorgon blir det väckning igen, blir ett litet besök på arbetsförmedlingen igen, och sen träning! :) KRAAAAAAAAAM!!




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0