Big brother!

Vaknade en timme innan bussen skulle gå idag, duktigt av mig. Man kanske inte ska gå och lägga sig halv fyra när man ska gå upp åtta? Nja. Iallafall så var jag klar när jag skulle, och precis när jag är påväg till bussen kommer jag på!! Det är ju nattbussarna som går, och då blev det plötsligt mycket längre till busshållplatsen, så jag fick powerwalka/springa till bussen och hann precis med den! Haha jävla flyt man har .. Gick bra på jobbet iallafall, lagom med folks och såntdär!

När man kom hem så var storasyster här, det är ju inte varje dag :) Hon åt middag här och sen såg vi Big brother tillsammans och hade skoj, systrarna klöpper, Snäckan, Semlan och Elsa! Vilket gäng i Big brother då btw, en del har man ju redan tröttnat på. Har iallafall lyckats skaffa mig en tillfällig favorit, han den där träslöjdsläraren. Han är den enda som verkar ganska normal. Men det visar sig väl ;) Nu händer inte så mycket, sitter och väntar på att det ska börja igen, det skulle ju vara klockan ett inatt igen, då man skulle få se någon ny komma in i huset, spännande! Detta är definitivt något jag kommer följa under våren! :) Ska väl ta bort sminket och allt det där jobbiga nu. Puss på er <3


Köpte dessa örhängen idag, fast dom silvriga (som inte fanns med på hemsidan) sjukt snygga! 79 spän på MQ


Postat av: Emelie

<3<3<3

2012-02-25 @ 01:05:50

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0