Dagens planering

Här sitter jag och har precis fixat mig. Ska ner på stan en snabbis och fixa lite saker, ska bland annat köpa hårfärg och en mascara eftersom att jag har ganska mycket utväxt + en massa torra mascaror. Och det duger inte, speciellt inte när man ska ut och partaja imorgon! Sen efter det blir det att träffa jasmine och åka till gymmet. Blir nog en timme på crosstrainern idag också, som igår.

Ikväll ska jag färga håret, rengöra att make up penslar, göra lite ordning bland sminket och sen städa lite på mitt rum. Säger jag nu iallafall, får se hur det blir med det hähähä! Nej nu ska jag fixa klart mig och ta mig ner på stan :) PUSS&KRAM


Postat av: Linzie Neon

Hej!



Tänkte bara säga att just nu har jag en tävling på min blogg, om du vill så kan du anmäla dig till tävlingen här: http://sockerbubbla.blogspot.com/2012/02/vinn-valfritt-plagg-fran-toplady.html



Puss! <3

2012-02-09 @ 13:15:45
URL: http://sockerbubbla.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0