Grattis Jasmine <3

Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller min fina vän Jasmine 21 år och det firas självklart med kalas ikväll, kommer bli så skoj! Hon kommer hit om några timmar så ska jag sminka henne lite :) Grattis på din stora dag min älskade vän, hoppas du får en fin födelsedag, älskar dig <3

För övrigt så har jag precis käkat frulle, och nu håller jag på att städa mitt rum, det går sakta men säkert ska ni veta. Det är så tråkigt men det behövs verkligen, ska även göra lite fräscht i Harrys bur, kan också behövas. Jaha vad ska man mer skriva? Jag vet att min blogg är ganska tråkig just nu, men har sålt min systemkamera så kan inte ta några fina bilder, ska köpa en ny när lönen kommer så ni får stå ut och hålla till godo med mina mobilbilder och googlebilder ett tag till haha ;)  Ska fortsätta med städningen nu! Kram!

GRATTIS ÄLSKADE UNGE! <333333



Postat av: Zandras Nya Dagbok

Förlåt för sent svar;

Tack!=) Din blogg var också jättefin!:) Kjam

2012-02-10 @ 23:03:57
URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0