Chillidill

Idag var jag en duktig tjej och tog en promenad till storasyster på stan. Tog ungefär en timme, och fick sällskap av mamma halva vägen. Skönt med långpromenix! Det blev en shoppingrunda med Emeie på konsum när jag kom fram! Inhandlade lite mat-ingredienser till dagens lunch, som bestod av pasta med spenat-grej. Riktigt gott blev det! Sen massa fruktsallad och riskakor till efterrätt! Mumsigt värre. Mindre mumsigt var det kanske att jag höll på att skära av mig två fingrar när jag skar ett jäkla äpple. Eller ja .. jag kanske överdrev en liten aning, MEN det började blöda iallafall! Och blev helt yr i skallen, stackars elina. Nu är jag iallafall hemma och om ett tag ska jag kolla på Mammor och minimodeller följt av Big brother såklart!

Imorgon blir det en sväng till farmor och farfar innan jobbet med pappa, myspys! På vägen dit ska vi stanna och tända ljus för Stefan :) Sen blir det att jobba på Bokia, ska vara där hela den här veckan eftersom att dom har bokrea och då behövde dom extra personal. Och eftersom min faster jobbar där så frågade hon om jag ville! Yey klart jag ville :) Kommer dock kännas lite annorlunda, kan verkligen ingenting om böcker. Får väl stå i kassan och se snygg ut helt enkelt ;) Nä nu ska jag gå. Hejdå!


På grund av min extrema bildbrist så har jag ingen rolig bild att lägga upp, men på fredag får jag den här godingen ;) Så då blir det ändring här på min otroligt intressanta blogg.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0