Stressmorgon & jobb

Idag lyckades jag vakna en halvtimme innan jag skulle gå till bussen, katastrof med tanke på att jag brukar ta ungefär en och en halv timme på mig. Så fick stressa och skynda mig massor och så åkte jag till jobbet. Ganska skönt att man jobbar på Kicks, och kan bättra på sminket när man kommer till jobbet tihi! Det har iallafall gått bra på jobbet, vi fick ju varor igår så det fanns en del att göra, plus att förbereda kommande kampanj. När jag slutade hade jag tur och fick skjuts hem av faster, så slapp man åka nattbussarna ;) Vad händer ikväll då? Jo hörrni, jag ska kasta mig ner i soffan och kolla på Big brother om ett tag. Annars finns väl inte så mycket att göra, ska läsa vidare i min bok också! Sen ska jag sova, är skittrött och har ont i huvudet. Imorgon blir det jobb igen, och sen är jag ledig tre dagar :) Puss & kram på er!


Ett vårigt lack från OPIs nya vårkollektion, älskar färgen! Kommer användas flitigt i vår och sommar! Nr H59.



Postat av: Mikael

Hejsan, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Tack för att ni tar dig tid att kolla på detta

2012-02-29 @ 08:48:27
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: Emelie

Guud vilka snygga naglar du har!!

2012-02-29 @ 11:55:40
Postat av: emelie

ooups ja råkade med köpa det idag:P

2012-02-29 @ 19:21:34

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0