Tröttmössa

Jag är så obeskrivligt trött just nu, skulle kunna somna om jag blundade i 20 sekunder. Men kände att jag var tvungen att skriva ett litet inlägg. Har jobbat mellan tolv och sju idag, det var åttonde dagen i rad som jag jobbade, så jag är lagom trött i huvudet och kroppen nu, känner att det ska bli riktigt skönt att vara ledig några dagar nu!

Men imorgon blir det ändå att gå upp klockan åtta, för vid tio ska jag och mamma ta en promenad till stan, så ska jag skriva in mig på körskola så att jag äntligen kan sätta igång med det där körkortet! :) Känns skönt att jag ska ta tag i det! Efter det ska vi till Vallby friluftsmuseum med mina kusiner och kolla på djuren hihi myspys! Nu ska jag allt lägga mig under täcket och somna!!! Godnatt :]

Ett mjölklila nagellack från Essies nya vårkollektion, hur snyggt som helst. Färgen är 37 LILACISM


Postat av: M I N A B R U N

fin färg :D

2012-03-03 @ 18:03:04
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: Lollo

fin färg! :)

2012-10-21 @ 14:10:58
URL: http://lollog.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0