slapp-onsdag

Alla hjärtans dag igår då, trevligt. Hände dock inte så mycket speciellt. Var på en Lancôme kurs med jobbet på förmiddagen, riktigt bra och kul kurs faktiskt! Efter det blev det några timmars jobb, inte helt fel! När jag kom hem efter jobbet fick jag en liten present av mamma och pappa, puss på er! Sen blev det lite god mat och sen somnade jag vid åtta. Vet inte hur jag kunde vara så trött, kände mig helt utslagen! vaknade iallafall vid tio imorse så fick ungefär 14 timmars sömn!

Idag har jag inte gjort någonting alls. Har anmält mig till högskoleprovet nu iallafall, så nu blir det av. Kommer dock inte orka plugga så mycket till det, men man får väl se hur det blir. Tänkte åka och köpa min nya kamera idag också men det blev inte heller av, och nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag vill ha heller. Inte världens rikaste just nu heller, så får se om jag kanske väntar till nästa lön. Tack för mig, hoppas ni har haft en trevlig onsdag :) kram!

Och vad har vi här? Jo chokladserien från The bodyshop med body butter, body scrub, lip butter och en duschcreme! How lovely! <3



Postat av: frida berg

Ha en bra dag sötis! :)



Just nu har jag frågestund, vore super gulligt om du kunde ställa en fråga eller flera här: http://fridasberg.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!



/ http://fridasberg.blogg.se/

2012-02-16 @ 08:48:03
URL: http://fridasberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0