Yesterday & today

Igår var jag ju hemma hos kusinerna och var barnvakt till Destiny och Elin med mormor och rebecca. Vi hämtade Destiny på dagis och sen gick vi hem och åt mat och så hade vi det mysigt :) Sen på kvällen åkte jag ner på stan och gick på kvällskurs med jobbet! Kursen handlade bl.a. om nyheter från Biotherm och Lancômé, och det var riktigt intressant! Sen fick man en liten goodiebag innan man gick hem också :) Fick en nattkräm från Biotherm och sen en foundation från Lancômé som jag bytte bort. Färgen var ändå för mörk, så storasyster fick den, och jag fick en doft och en dagkräm av henne istället! En bra deal tycker jag ;)

Idag var jag på jobbintervju och det gick ganska bra. Det var dock en gruppintervju och det vet jag inte om jag gillade. Tror jag hade fått fram mer av mig själv om det hade varit en enskild intervju faktiskt, tycker det är lite jobbigt att sitta i grupp och berätta om sig själv, vad man är bra på, vad man är mindre bra på och sånt. Men annars gick det väl bra. Efter det var det direkt att åka till jobbet. Intervjun tog två timmar, det trodde jag verkligen inte att den skulle göra, så missade två timmar på jobbet, kändes inte specieltl bra. Idag fick jag iallafall besked om att jag kommer få jobba på BOKIA fem dagar vecka åtta. Yey känns bra :) Just nu sitter jag och kollar på Andra avenyn och äter vindruvor och dricker LOKA <3 Kan det bli mycket bättre? ;) Ska fortsätta med det nu, hoppas alla får en trevlig fredagkväll! KRAAAAM!


Just nu.

 

En bild på lilla Destiny från igår.


Postat av: Lisa

Mycket fin blogg du har!

Själv har jag frågestund på min.

Kolla gärna in och släng en kommentar!

Tack i förhand! :)

2012-02-04 @ 13:54:27
URL: http://liisamy.blogg.se/
Postat av: Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, 3 vinnare dras imorgon kväll med hjälp av en slumpgenerator, så alla har lika stor chans! How awesome? ;)



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-02-04 @ 21:07:40
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0