farmor och farfar - mys!

Som sagt så skulle jag egentligen träna idag, men eftersom att min hals är dum och har hostat hela dagen, så gick det inte för sig. Istället åkte jag hem till farmor och farfar och fikade, myspys! Var där i ett par timmar och pratade massa och drack gott kaffe ^^ Sen åkte vi hem runt halv sju. Nu har pappa fixat trådlöst internet till min laptop så nu slipper jag ha den där jobbiga kabeln med mig överallt, så nu kan jag ha datorn i heeeela huset haha nice! Så just nu sitter jag i soffan med mamma och kollar på "stjärnorna på slottet" .. inte världens roligaste program kanske haha, men men! Nu ska jag kolla på kameror, har bestämt mig för att köpa ny systemkamera i slutet av månaden, så om någon känner sig sugen på att köpa min gamla Nikon D40 för typ 1000 kr så säg till ;) Kram!


Postat av: Ida

sv; Förstår det! Och thank U, KRAM!

2012-01-15 @ 21:24:31
URL: http://idalix.blogg.se/
Postat av: Leyla Karabeg

sv; Åhh!.. Tack så jättemycket!

Hihi, taaaaaack ! :')

2012-01-15 @ 23:43:12
URL: http://leylis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0