JOBB + SKY BAR

Idag vaknade jag av att chefis ringde och frågade om jag kunde jobba 13-19 och det kunde jag ju såklart! :) Så det vara bara att hoppa upp ur sängen och börja göra sig iordning. Skulle ju egentligen träffa Timmy idag, som har kommit hit till västerås men det får helt enkelt bli en annan dag! :) Väl på jobbet var det värsta rusningen .. INTE! Det har varit hur lugnt som helst hela dagen, men det har faktiskt varit ganska skönt, har man kunnat städa lite och sånt. Januari = städmånad efter julrushen! Så det har varit damning av hyllor, luckor, speglar osv.

Efter jobbet tog jag bussen till stan och träffade Jasmine, så gick vi och käkade på Spicy, och det blev självklart en 13c! Sen så träffade vi Isabelle och åkte upp till Sky bar, första gången jag åkte skrapanhissen, for your information. Är inte så mycket för hissar men där uppe var det hur mysigt som helst! Vi satt precis vid ett stooort fönster så vi kunde se ut över hela västerås, supermys! Det blev en mojito och en kaffe latte för min del hihi! Nu sitter jag här och ska snart se ett avsnitt av Vänner med snäckan och sen ska jag sova, för imorgon väntar jobb mellan 11-19 :) Och på fredag kommer lönen, längtar!!!!!!!!!! GODNATT!

 


Postat av: Anonym

åh skybar! har bara varit där en gång, men vi borde gå dit någon gång tycker jag! även om det kanske är gubbigt eller tantigt eller något, det är ju så mysigt.

2012-01-12 @ 11:22:29
Postat av: jonna!!!!!

jag skrev förra kommentaren och JAG är alltså jonna om den nu tar bort namnet igen. bloggjävel.

2012-01-12 @ 11:23:06

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0