no training

Skulle egentligen gå på ett puls/medel pass med Jasmine idag, men självklart har man ont i halsen och kan inte gå, så idag kommer jag känna mig dålig och tjock hela dagen, skojigt. Och istället ska man åka hem till farmor och farfar och säkert få massa fika och bli ännu fetare. Har försökt ta bra outfitbilder idag också men nej minsann man ser ju ut som en tjocksmock på varenda bild, så ni får helt enkelt klara er utan! Kommer mer outfitbilder i vår och sommar när jag har blivit smalare. Nu ska jag deppa lite mer över min kropp. Hejdå ;)




Postat av: Silvia

Sv: Haha aa. Japp, allt är bra. Hur äre med dig? kram :).

2012-01-16 @ 18:42:58
URL: http://slm.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0