Tisdagsträning toooo

Åh vad duktig Elina har blivit, har minsann varit och tränat idag också! Jag, Jasmine och Jonna var på ett jympa/medel pass, riktigt kul och riktigt jobbigt! Kan ju säga att det märktes att jag inte har gått på pass på ett bra tag haha, men hang in there! Ska fortsätta nu så hoppas det tag sig snart ;)

Det är väl ungefär det som har hänt idag, för nu på kvällen har jag bara legat i soffan och kollat på Vänner och sånt mys. Började kolla på en Beck film men den var så tråkig för det var en såndär gammal som den vanliga Beck och Gunvald inte var med i, och hur kul är det då om jag får fråga? Nada. Nu ska jag nog sätta mig och kolla på någon mysig tecknad film, Hitta nemo kanske ... Nåväl hoppas ni har en trevlig kväll! Tjarå! Ps. Imorgon blir det stan med Timmy, och sen å med några brudar. DS!!!!!


Måste lämna in min phony på reparation. Kameralinsen har snurrat så alla bilder blir upp&ner, riktigt irriterande. Hoppas det inte tar alltför lång tid att laga den bara ..



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0