Tjenamors!

Idag är det torsdag, och igår hade vi en riktigt rolig utgång! Det var ltie avskedsfest hemma hos Jennifer eftersom att hon flyttar till Göteborg nu efter helgen! Så det blev tacos och massa mys! Det var jag, Jennifer, Jasmine, Izabel, Emilia och Susanna! En massa prat och andra galenskaper haha! Sen drog vi vidare till Pluto, och där träffade man lite folk och hade riktigt roligt! Dansade som aldrig förr ^^ Vi stannade nästan tills dom stängde, och var väl hemma runt halv tre. Såg ett avsnitt av Vänner, sen somnade jag!

Vaknade runt halv tre idag .. Inte så värst bra! Idag har jag iallafall bara tagit det lugnt, kollat på vänner, kollat kläder och beställt världens sötaste blus! Vill ha vår nu så att jag kan använda den ... Nåväl! Nu ska jag snart äta mat sen fortsätta se film eller nåt ^^ Puss&kram!

 


Postat av: Ida

Var med i bloggtips på min blogg! Det är nästan som Dagens blogg fast lite bättre! ;)

http://idahtt.blogg.se/2012/january/bloggtips.html

2012-01-07 @ 23:19:19
URL: http://idahtt.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0