Träningsmåndag

Idag gick jag upp när klockan ringde klockan tio, duktigt när man somnar halv fyra på morgonen. Käkade frulle och sen tog jag och snäckan bussen till friskis och träffade Jasmine där. Det blev en timme på crosstrainern för min del, 12 km så jag känner mig nöjd. Körde lite magmaskin också. Duktigt av mig.

När vi kom hem lagade jag lunch till mig och snäckan! Fick bli pyttipanna med stekt ägg, inte helt fel! Efter det somnade jag i soffan ungefär en timme, ganska osmart för nu kommer man inte kunna sova ikväll menmen. Snart så ska jag och snäckis göra smoothie och kolla på Desperate Housewives, de ni! Imorgon blir det träning igen med Jasmine, ett jympa/medel pass! Ser fram emot det, var länge sen man var på såna pass :D

Och som vanligt har jag ingen bra bild att lägga in .. jag har blivit så dålig på att fota sen min bästa objektiv pajade ... vilket är ungefär ett halvår sen men iallafall. Får ta och köpa ett nytt så att jag kommer igång igen! KRAM!

haha ni kan ju iallafall få en bild på dagens mat!!!!!!!!!!!!!!!!!! GENERÖST!!!!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0