Körskola + Kusinmys

Idag tycker jag att det var en bra dag! Började med att ta en promenad till stan med mamma. Vi gick till körskolan, så skrev jag in mig där, fick teoriböcker och bokade in tre körlektioner nästa vecka. Det känns väldigt spännande och läskigt på samma gång. Ska bli skönt att antagligen ha körkortet klart i sommar iallafall! Sen gick vi och hälsade på Emelie på Kicks en snabbis, och efter det tog vi en promenad till Vallby friluftsmuseum och träffade moster och kusiner! Lilla Destiny tyckte det var jättespännande att kolla på djuren! Det blev en liten fika på en filt på gräsmattan också. Riktigt mysig dag måste jag säga!

Sen följde jag med kussarna hem och lekte lite med dom, supermys. Ida och Elin målade mina naglar så dom blev fina ... haha! Käkade lite mat där också, och nu är jag hemma! Ska fixa om mina naglar så att dom är fina och fräscha imorgon när jag ska till Stockholm på shoppingdag med mamma och Emelie. Ska bli jättemysigt! Nu ska jag sätta igång med nagelfixet! Hoppas ni har haft en riktigt trevlig torsdag, det har jag! :D KRAM!


Postat av: assala

fin blogg hurru!:)

kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-03-02 @ 21:24:06
URL: http://assalaa.devote.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0