feest igår

igår (lördag) på kvällen typ vid halv tio ringde emilia mig och frågade om jag ville komma på fest, och det var ju klart att jag ville det, istället för att sitta hemma och ruttna. så mamma körde dit mig, och det var skitnajs däär. massa mysigt folk och sånt  ;)    trevligt trevligt var deet !   men hann inte stanna så länge. vid halv ett skulle alla till krogen, och där kommer ju inte jag in *suck*, så mamma kom och hämtade mig XD    hihihiihihii lalala

idag så var faster här och käkade påskmat, och det har vart massa fint väder så jag var ute och solade ;)  vid halv fem cyklade jag och rebecca till friskis ooooch gick på boxning. det var aaaskuul !  sen när vi kom hem duschade vi och sånt, och sen kollade vi på wipeout med mamma och pappa, haha askul :D   nu chattar jag, och snart ska jag sova. är massa trött.   puss


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0