länge sen

nu var det ett tag sen jag skrev nåt. sorry bloggen, och "alla" läsare .. inte för att min blogg är speciellt populär haha ;p   men iaf .. idag så var jag i skolan. hade räddningstjänst, och då gick vi runt och kollade på bostäder, och snackade om brandklasser typ ..  det var faktiskt rätt intressant. efter det så slutade den lektionen. och då skulle vi egentligen ha håltimme från kvart i elva till halv tre, men det slapp vi, för vi fick ha idrottsteorin på en gång, och se film. så vi slutade klockan tolv. skitskönt  ^^    cyklade hem, och så åt jag mat, och kollade på tv hihihi !   sen nu sitter jag här. och ska plugga .. har muntligt prov i islam imorrn .. suck.  

vad har mer hänt sedan jag bloggade sist ...  jag festade lite på framnäs i fredags. det var mys, men slutade i lite kaos .. Oo     , sen sov jag hemma hos tua. mådde skapligt illa tidigt på morgonen sen ... men vid två gick jag iaf på boxning med rebecca, för då mådde jag bättre :) 

och igår satt jag på framnäs ett par timmar med tua, och bara snackade om massa massa saker. rätt skönt tyckte jag att det var. och vi hade kul med min systemkamera också :)  haha vi tog massa fina/roliga/fula bilder  ^^    häähähähä



lite bilder från igår:  




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0