påååsklunch

idag så kom mormor och sixten hem till oss på påsklunch, och det var massa trevliigt. vi fick påskägg, som innehöll goodis och 100 spän.  :D  morfar kom också förbi en snabbis med varsitt påskägg, med 50 kr i. :)    iaf, sen när han hde åkt så åt vi mat och det var gott !   massa köttbullar och prinskorv och ägg och sånt myys  ^^   så fick mormor och sixten ett påskägg av mig och rebecca som vi hade åkt och köpt tidigare idag. det var massa godis ii ^^  sen blev det efterrätt :o  mamma hade bakat god chokladkaka   (:      sen åkte mormor och sixten hem, och då cyklade jag till spåret och sprang ett varv, duktig som man är!!   nuu sitter jag här bara och lyssnar musik och chattar med trevliga människor  :) 
ikväll måste jag kolla på sista avsnittet av wildkids, och så kanske jag ska se robinson    (vet att jag är nörd)  XD  men vadå, liksom det är ju kuel !!

pusseeehhh *

liite bilder från dagen !  ^^



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0