partylite ;>

idaag hörrni så är (var) det tisdag, och jag hade prov i religion, och det sög verkligen  ;>   haha kunde typ .. tre frågor, av 16, så jag sket i hela grejen och kastade provet och drog hehehehe. sen iaf efter skolan så drog jag hem och sen körde mamma mig till hallsta. där hade vi ljusparty med tjejerna i klassen. Ellinor höll i allting, men malin var verdinnan :o   sen var iaf massa mys  :)   jag köpte en duschcreme med jordgubb rabarber hihihi !   sen kom mamma och hämtade mig, och när vi kom hem så typ kollade vi på desperate housewives och sen pluggade jag. har gjort klart tre arbeten ikväll  ;)   duktig jag är. imorrn är vi "lediga" för lärarna vi ska ha, är i huddik på räddningsläger  (längtar så sjukt mkt tillbaka dit), så jag ska ta en cykeltur hem till mormor och hälsa på. mille, william och lucas kommer också vara där ^^   myyys !  nu måste jag sova HEHHEE !   puss på allt, för jag är gllaaaad ! <3




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0